مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-24سياسي

اهتمام جدی برای اتمام پروژه های نیمه تمام خرم دره وجود داشته باشد


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهتمام جدی برای اتمام پروژه های نیمه تمام خرم دره وجود داشته باشد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهتمام جدی برای اتمام پروژه های نیمه تمام خرم دره وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (3 آذرماه) در دیدار با فرماندار خرم دره با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم که یک دولت انقلابی و جهادی است، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع، فصل جدیدی از خدمت گزاری به مردم در هر سه سطح کشور، استان و شهرستان آغاز شده است .

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در کشور که موجب رنجش خاطر مردم شده است، ادامه داد: با تلاش های بیشتر مسئولان باید ناکارآمدی انباشته شده در گذشته هم در سطح کلان و هم در سطح شهرستان برطرف شود تا شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

شجاعی، آمادگی خود و همه دلسوزان و دغدغه مندان انقلاب را برای کمک به مدیریت شهرستان و حل مشکلات مردم اعلام کرد و افزود: در گذشته رویکرد مدیریتی شهرستان، رویکردی سیاسی بوده تا رویکردی خدماتی که همین موضوع سبب بروز مشکلاتی برای خرم دره شده است.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امیدواریم با روحیه جهادی مسئولان دولت جدید، مشکلات شهرستان از جمله در مورد پروژه های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی برای اتمام پروژه های نیمه تمام خرم دره وجود داشته باشد

اهتمام جدی برای اتمام پروژه های نیمه تمام خرم دره وجود داشته باشد