مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-24اقتصادي

بورس در انتظار رفع 3 ابهام


در صورت رفع سه ابهام نرخ بهره بانکی، عوارض گمرکی و قیمت گذاری دستوری، می توان در انتظار روزهایی روشن در معاملات بورس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، علیرضا تاج بر اعتماد سهامداران را مهمترین عامل برای ورود نقدینگی به بازار سرمایه دانست و افزود: بازار سرمایه در یک سال گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشت و به دنبال آن زمینه ایجاد ترس سهامداران برای ورود سرمایه هایشان به این بازار فراهم شد.

وی با تاکید بر اینکه بازار سرمایه از لحاظ بنیادی و نیز عوامل اثرگذار بر روند معاملاتی در شرایط خوبی برای سرمایه گذاری قرار گرفته است، گفت: با توجه به قرار گرفتن نرخ جهانی فلزات اساسی و مواد پتروشیمی در بالاترین قیمت ها و تثبیت نرخ دلار در قیمت های فعلی، امکان سرمایه گذاری درست و کسب بازدهی معقول از بورس فراهم شده است.

تاج بر اظهار داشت: با وجود شرایط مثبت در بازار سهام برای سرمایه گذاری اما اعتماد سهامداران برای سرمایه گذاری در بورس و ورود سرمایه خود به این بازار به دلیل نوسان های اخیر دچار شک و تردید هستند.

این کارشناس بازار سرمایه به وجود ابهاماتی مانند نرخ بهره بانکی، عوارض گمرکی و قیمت گذاری دستوری در میان فعالان بازار اشاره کرد و گفت: چنین مسایلی بر تصمیم سهامداران برای سرمایه گذاری در بورس تاثیرگذار بوده است؛ بنابراین بهتر است هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در انتظار رفع 3 ابهام

بورس در انتظار رفع 3 ابهام