مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-24اقتصادي

عقد قرارداد خرید 19 دستگاه لایروب جنتکس


مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در مرحله نخست 5 دستگاه جنتکس وارد چرخه خدمات شهری تهران شد و تعداد باقی مانده نیز پس از تجهیز وارد مدار خدمات شهری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عطایی در تشریح جزییات خرید دستگاه لایروب جنتکس از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در شهر تهران غیر از کانال ها و مسیلها، منهول هایی قرار دارد که به مرور زمان از لجن انباشت می شوند و بر اساس لوله گذاری و لوله روانی انجام شده در سطح شهر همواره شاهد رسوب گذاری هایی در آن ها هستیم که امکان تردد نیروهای کارگری در آن ها وجود ندارد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در سیستم جمع آوری و هدایت آبهای سطحی کالبرت هایی در زیر خیابان قرار دارد که آب های سطحی از آن عبور می کند که باز هم در برخی از آن ها امکان تردد نیروی کارگری خدمات شهری شهرداری تهران برای لایروبی نیست.

عطایی در تشریح جزییات دستگاه لایروب جنتکس گفت: دستگاه جنتکس با استفاده از ویبره، لوله گذاری و مکش تمام رسوبات و لجن های جمع شده در مسیرهایی که امکان کار نیروی کارکرگری وجود ندارد را تخلیه می کند.

او ادامه داد: ما در مدیریت شهری پایتخت فاقد این چنین دستگاه های لایروب با قدرت مکش بالا بودیم که خوشبختانه توانستیم قرارداد خرید 19 دستگاه آن را نهایی کنیم که در مرحله نخست 5 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد خرید 19 دستگاه لایروب جنتکس

عقد قرارداد خرید 19 دستگاه لایروب جنتکس