مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-24سياسي

واکنش بنیاد شهید سلیمانی به هتاکی اخیر یکی از عوامل سریال شبکه پنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه خطاب به پیمان جبلی، رییس صداوسیما بدین شرح است: در روز های گذشته جریانی کور در خارج کشور که از محبوبیت شهید سلیمانی نگران بوده و هست، - در پی انتشار مطالب هتاکانه علیه شهید قاسم سلیمانی توسط یکی از عوامل تولید برنامه های شبکه پنج سیما، بنیاد حفظ و نشر آثار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه خطاب به پیمان جبلی، رییس صداوسیما بدین شرح است: در روز های گذشته جریانی کور در خارج کشور که از محبوبیت شهید سلیمانی نگران بوده و هست، در تلاشی ناشیانه، با جعل نامه ای منتسب به خانم زینب سلیمانی در مورد کمک دو میلیون دلاری به ازدواج دختران لبنانی، توان رسانه ای خود را به میدان آورد تا با غبار آلود کردن فضا، بتواند بر افکار دوستداران این شهید تأثیر بگذارد.

هرچند عموم مردم بصیر ایران متوجه حقیقت ماجرا بودند، اما برخی از هموطنان تحت تأثیر این خبرسازی جریان سعودی قرار گرفته که مطلب منتشر شده از بستگان همکاران رسانه ملی هم در همین چارچوب ارزیابی شد.

اکنون ضمن سپاس از توجه رسانه ملی به پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی پیرو اطلاعیه روابط عمومی سازمان صداوسیما درخصوص پیگیری انتشار مطلب موهن نسبت به سردار شهید سلیمانی در صفحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بنیاد شهید سلیمانی به هتاکی اخیر یکی از عوامل سریال شبکه پنج

واکنش بنیاد شهید سلیمانی به هتاکی اخیر یکی از عوامل سریال شبکه پنج