مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-24فرهنگي

تفاهم نامه پرورش استعدادهای هنری در مناطق محروم امضا شد


شالویی در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: از جمله اهداف این تفاهم نامه پرورش استعدادهای هنری در مناطق محروم است.

- به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با موضوع آموزش رایگان هنر در مناطق محروم در محل این وزارتخانه به امضا رسید.

این تفاهم نامه با حضور محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فهما به امضا رسید.

بر پایه این گزارش با امضای این تفاهم قرار شد تا اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوره های مختلف هنری به صورت رایگان شرکت کنند.

محمود شالویی در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مقوله مشترکی فعالیت می کنند، گفت: از آنجایی که در عنوان ستاد هماهنگی کانون های مساجد واژگان (فرهنگی هنری) گنجانده شده است در نتیجه طبیعی است که بخش مهمی از فعالیت های این مجموعه در عرصه فرهنگ و هنر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه پرورش استعدادهای هنری در مناطق محروم امضا شد

تفاهم نامه پرورش استعدادهای هنری در مناطق محروم امضا شد