مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-24اقتصادي

حالِ خوب برای 3 محصول استراتژیک خراسان جنوبی


مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: این سازمان قصد دارد با تنظیم گری بازار محصولات کشاورزی، به خصوص برای سه محصول استراتژیک خراسان جنوبی بنابر تاکیدات ریییس جمهور در راستای سوددهی به کشاورز و رونق صادرات و برندسازی فعالیت کند.

- اسماعیل قادری فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی وزارت جهاد کشاورزی در دور جدید، رویکرد و شعار سازمان هوشمند تنظیم گر بازار محصولات کشاورزی را سرلوحه خود قرار داده است.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور و تأکید بر پرداختن به موضوع تولیدات زرشک و زعفران به عنوان دو محصول استراتژیک ملی که توسط کشاورزان خراسان جنوبی تولید می شود، افزود: زرشک خراسان جنوبی به عنوان یاقوت سرخ ایران به عنوان یک محصول با ارزش افزوده بالا در تمام دنیا شناخته شده است و با پیگیری مسئولان محلی و با ورود سازمان تعاون روستایی برای خرید زرشک در سال زراعی جاری تصمیم گرفتیم با روند حمایتی و با رویکرد خرید تصمینی و توافقی ئوارد بازار زرشک شویم.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور بیان کرد: خرید تضمینی بسته به کیفیت، تنوع و نوع محصولی که کشاورزان تحویل شبکه تعاون روستایی می دهند انجام شود و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تحویل، وجه آن تقدیم کشاورزان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالِ خوب برای 3 محصول استراتژیک خراسان جنوبی

حالِ خوب برای 3 محصول استراتژیک خراسان جنوبی