مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:102021-11-24سياسي

کلنگ ساخت پروژه کتابخانه خیرساز در فسا به زمین خورد


مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت کتابخانه خیّرساز در باغ زاهدی شهر فسا برگزار شد.

- ، نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز احداث یک واحد کتابخانه خیر ساز در باغ زاهدی فسا ضمن ارزشمند شمردن فعالیت های فرهنگی در این شهرستان گفت: مردم فسا مردمی فرهنگ دوست و دارای سطح سواد دانشگاهی بالایی هستند که خود نشان دهنده زنده بودن فسا در حوزه علم و فرهنگ است.

حجت الله فیروزی با تاکید بر نگاه خوب مسئولان فسا به حوزه فرهنگ خاطرنشان کرد: در صورت مشارکت خیرین در گسترش فعالیت های فرهنگی می توانیم امیدوار باشیم که گام های بلندی در حوزه کتاب و کتابخوانی برداشته شود.

وی به نقش خیرین در فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و افزود: با مشارکت خیرین و مسئولین هم کمک خواهند کرد که پروژه به سرانجام برسد.

فیروزی ابراز امیدواری کرد: با کمک خیر عزیز، مردم در این منطقه محروم و جنوب شهر فسا نیز از نعمت کتاب و کتابخوانی بهره مند شوند.

در ادامه این مراسم رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فسا هم د با بیان اینکه این پروژه در باغ زاهدی فسا واقع در جنوب شهر با مشارکت خیر و شهرداری در کمتر از یکسال ساخته خواهد شد، اظهار کرد: پروژه کتابخانه عمومی باغ زاهدی فسا 220 متر مربع زیر بنا دارد که با همت خیر بزرگوار آقای رضایی کلنگ زنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت پروژه کتابخانه خیرساز در فسا به زمین خورد

کلنگ ساخت پروژه کتابخانه خیرساز در فسا به زمین خورد