مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-24اقتصادي

میرکاظمی: در سال آینده، تورم مهار خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمسعود میرکاظمی در نشست با اعضای شورای فرماندهی بسیج این سازمان با تأکید بر اینکه فعالیت های تخصصی با نگاه بسیجی انجام می شود، - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سه ماه گذشته خلق پولی انجام نشد و گزارش اخیر مرکز آمار نشان دهنده کاهش نرخ تورم است که با ادامه و تکمیل همین روند در سال آینده، تورم مهار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمسعود میرکاظمی در نشست با اعضای شورای فرماندهی بسیج این سازمان با تأکید بر اینکه فعالیت های تخصصی با نگاه بسیجی انجام می شود، اظهار داشت: بسیج به مجموعه ای تبدیل شده که هر جا ضرورتی وجود داشته باشد حضور پیدا می کند.

در سیل، زلزله، جنگ و واکسیناسیون شاهد نقش آفرینی بی بدیل این بخش بوده ایم.

وی با اشاره به نقش بسیج در کمک به حل مشکلات اقتصادی گفت: مسئله ای که در سازمان برنامه و بودجه به ویژه از سوی بسیج باید دنبال شود روحیه و مطالبه تغییر است، زیرا تغییر ریل اقتصادی یک ضرورت است و منجر به بهره وری بالا و استفاده موثر از منابع خواهد شد.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه سرنوشت اقتصادی کشور به اراده بیگانگان گره زده نمی شود، خاطرنشان کرد: مذاکره مسیر خود را طی می کند، اما ایران کشور فقیری نیست که معطل کشور های دیگر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرکاظمی: در سال آینده، تورم مهار خواهد شد

میرکاظمی: در سال آینده، تورم مهار خواهد شد