مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24فرهنگي

ورشکست شدن هنرمند پیشکسوت در دُبی/ به ایران که برگشتم پیر شده بودم


از این هنرمند پیشکسوت پرسیدیم که «آیا میراث فرهنگی در این سال ها به شما سر زده است یا پیگیر احوال شما باشد؟» بروجردی نیز پاسخ داد: «خیر؛ هیچ خدماتی نیز ارائه نمی دهند.

- از این هنرمند پیشکسوت پرسیدیم که آیا میراث فرهنگی در این سال ها به شما سر زده است یا پیگیر احوال شما باشد؟ بروجردی نیز پاسخ داد: خیر؛ هیچ خدماتی نیز ارائه نمی دهند.

ایسنا نوشت: سعید جعفری بروجردی، هنرمند هنرهای سنتی است که سال ها پیش برای گرفتن اقامت دُبی، ایران را به مقصد این شهر ترک کرد و در سال 1995 یک مغازه صنایع دستی در آنجا باز کرد.

این هنرمند اما متأسفانه به دلایلی ورشکست شد و مجددا به ایران بازگشت.

سعید جعفری بروجردی که داستان زندگی اش را برایمان روایت می کرد، در همین رابطه گفت: کار خوبی که کرده بودم این بود که فرزندانم را نبرده بودم اما پس از بازگشت به ایران دیگر ورشکست شده بودم و هیچ چیز نداشتم.

در حال حاضر اثری از مجموعه کارهایتان دارید؟ ؛ بروجردی به این پرسش چنین پاسخ داد: خوشبختانه من بخشی از آثارم را نگه داشتم و بخشی از آثاری که با خودم به دبی برده بودم را بازگرداندم، چون گفتم اگر این ها را هم بفروشم، دیگر چیزی ندارم.

این هنرمند درباره اینکه آیا هنوز هم فعالیت هنری می کند؟ گفت: الان هم یک میز، گوشه اتاقم گذاشته ام که بتوانم کار کنم اما چون وقتی اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکست شدن هنرمند پیشکسوت در دُبی/ به ایران که برگشتم پیر شده بودم

ورشکست شدن هنرمند پیشکسوت در دُبی/ به ایران که برگشتم پیر شده بودم