مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-24ورزشي

تفاهم نامه 30 میلیاردریالی با کشت و صنعت مغان برای حمایت از تیم های ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه 30 میلیاردریالی با شرکت کشت و صنعت مغان برای حمایت از تیم های ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه 30 میلیاردریالی با شرکت کشت و صنعت مغان برای حمایت از تیم های ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

سجاد انوشیروانی سوم آذرماه با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه باارزش حمایتی 30 میلیارد ریال بین طرفین خواهد بود که با هماهنگی و همکاری هم این اعتبارات هزینه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تیم های ورزشی با حمایت شرکت کشت و صنعت در مسابقات با برند مغانه حاضر خواهند شد، افزود: طبق تفاهم با مدیرعامل کشت و صنعت مغان مقرر شد که پیش نویس تفاهم نامه همکاری از طرف اداره کل ورزش و جوانان در راستای حمایت از تیم های ورزشی استان حاضر در لیگ، میزبانی از اردوهای تیم ملی با رایزنی فدراسیون های ورزشی در فصول مختلف سال و همچنین حمایت از ورزش شهرستان های بیله سوار، اصلاندوز و پارس آباد برای امضای آماده شود.

وی با اشاره به اینکه تیم های ورزشی با حمایت شرکت کشت و صنعت در مسابقات با برند مغانه حاضر خواهند شد، تصریح کرد: در بازدیدی که از زیرساخت های ورزشی این مجموعه داشتیم و باتوجه به زیرساخت هایی که ورزش و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 30 میلیاردریالی با کشت و صنعت مغان برای حمایت از تیم های ورزشی

تفاهم نامه 30 میلیاردریالی با کشت و صنعت مغان برای حمایت از تیم های ورزشی