مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-24سياسي

دیدار نوجوانان دهه هشتادی از خانواده های شهدا در دهدشت


به مناسبت هفته بسیج گروه جهادی سردار شهید سید مسعود نیک محمدی طی اقدامی متفاوت با حضور تعدادی از جوانان دهه 80 از خانواده های معظم شهدا دیدار و از آنها تجلیل به عمل آوردند.

- به مناسبت هفته بسیج، گروه جهادی سردار مفقودالاثر شهید سید مسعود نیک محمدی با خانواده های شهیدان سردار شهید سید مرتضی شیرودی زاده ، شهید اسحاق دیماد ، شهید علی برز اقبال مقدم و شهید ولی برفی پور بازدید به عمل آورد.

سید محسن نیک محمدی در این بازدیدها از مادران شهدا به عنوان نمونه اسوه صبر و استقامت نام برد و اظهار کرد: این ایثارگری، فداکاری و از جان گذشتگی شهدا بوده که امروزه ایران اسلامی در دنیا سربلند و با عزت می درخشد.

مسئول گروه جهادی شهید نیک محمدی تکریم والدین شهدا را وظیفه همه مسئولان دانست و بیان کرد: باید رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و خانواده های آنها برای نسل جوان تبیین شود.

وی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب اهانت به خانواده شهدا را خیانت به کشور عنوان عنوان و تصریح کرد: بی اعتنایی به خانواده شهدا و تعرض به آنها خیانت محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ توصیف و بیان برخی کلمات آن قدر سنگین است که شاید هیچ قلمی نتواند حق آن را ادا کند نکته مهم و قابل توجه در این دیدارها خواسته فرزند شهید نیک محمدی از همسر شهید سید مرتضی شیرودی زاده بود که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نوجوانان دهه هشتادی از خانواده های شهدا در دهدشت

دیدار نوجوانان دهه هشتادی از خانواده های شهدا در دهدشت