مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-24اقتصادي

هشدار صندوق بین المللی پول درباره بیت کوین/ ارزهای مجازی خطرناک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، صندوق بین المللی پول با اشاره به اقدام اخیر السالوادور در قانونی کردن بیت کوین و آماده شدن این کشور برای راه اندازی یک شهر بیت کوین هشدار داد، - صندوق بین المللی پول در مورد استفاده از ارز های مجازی از جمله بیت کوین هشدار داده و خواستار تصویب قوانین بیشتری برای حفاظت از مصرف کنندگان و مقابله با پول شویی و تروریسم مالی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، صندوق بین المللی پول با اشاره به اقدام اخیر السالوادور در قانونی کردن بیت کوین و آماده شدن این کشور برای راه اندازی یک شهر بیت کوین هشدار داد، بیت کوین تهدیدی قابل توجه برای مصرف کنندگان است.

این صندوق اعلام کرد: در حالیکه ارز های مجازی و پول دیجیتال قابلیت افزایش کارآمدی سیستم های پرداخت را دارند، اما تصمیم السالوادور برای قانونی اعلام کردن بیت کوین یک اقدام مخاطره آمیز بوده است.

این صندوق با تاکید بر تقویت قوانین مربوط به ارز های مجازی و افزایش نظارت بر این اکوسیستم جدید پرداخت اعلام کرد: با توجه به بی ثباتی بالای قیمت بیت کوین، استفاده از آن به عنوان یک ارز قانونی خطرات قابل توجهی برای امنیت مصرف کنندگان و یکپارچگی و ثبات مالی دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صندوق بین المللی پول درباره بیت کوین/ ارزهای مجازی خطرناک است

هشدار صندوق بین المللی پول درباره بیت کوین/ ارزهای مجازی خطرناک است