مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-24پزشكي

کشف بیش از یک تن فرآورده دامی غیر بهداشتی در اهواز


رییس اداره دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی در سطح شهرستان اهواز خبر داد.

- اظهار کرد: بر اساس وظایف نظارتی اداره دامپزشکی اهواز در راستای ارتقای سلامت غذایی جامعه و بازدیدهای مشترک با مرکز بهداشت استان که به صورت مداوم و مستمر در سطح شهر اهواز از مراکز عرضه انجام می شود، بیش از یک تن مواد و فرآورده های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی به دلیل تاریخ منقضی بودن در سطح شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت ماهی، مرغ و گوشت قرمز گرم و منجمد بوده است، ادامه داد: این مواد غذایی هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی شهرستان، جمع آوری و ضبط شده اند.

رییس اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم که از خرید هر گونه مواد خام دامی فله ای و یا در بسته های بدون مشخصات، برچسب و جت پرینت خودداری و هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند.

حفیظی با اشاره به فعالیت 800 واحد عرضه و فروش مواد خام دامی در شهرستان و گستردگی این مراکز در شهرستان اهواز بیان کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی بر فرآیند تولید، کشتار و عرضه گوشت دام و طیور نظارت مستمر دارند و گروه های ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن فرآورده دامی غیر بهداشتی در اهواز

کشف بیش از یک تن فرآورده دامی غیر بهداشتی در اهواز