مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-24سياسي

ایران اسلامی همواره سفیر صلح بوده است


شهردار تبریز اثر حجمی چوبی بشیر صلح و دوستی را معرف ذات مهربان و صلح طلب مردم کشور به روایت نگاه هنرمند پرتلاش شهر اولین های ایران زمین دانست.

- عباس رنجبر در مراسم بازدید از اثر چوبی بشیر صلح و دوستی که با حضور مدیران فرهنگی و فعالان هنری شهر در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد، گفت: این اثر بی نظیر با الهام از مؤلفه های اصیل ایرانی و اسلامی ساخته شده و نمادی از فرهنگ پرمهر و رأفت ملت بزرگ ایران است.

رنجبر با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران در حراست از صلح و دوستی خاطرنشان کرد: تبریز عزیز به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در زمینه های سیاسی و اجتماعی همواره در این مسیر درخشیده و در مقاطعی چون انقلاب مشروطه و همچنین انقلاب اسلامی پایه گذار حرکت های عظیم بوده و اینک نیز شاهد تولد این اثر بسیار بزرگ و فاخر با زمینه ای فرهنگی و اجتماعی هستیم.

شهردار تبریز با ابراز خرسندی از انتقال این اثر ارزشمند به سازمان ملل متحد افزود: تاریخ شهر تبریز مشحون از مؤلفه های صلح و دوستی است و این اثر، نمادی ماندگار از تلاش های مردم شهر تبریز برای انسان دوستی و حقوق بشر است.

رنجبر، تبریز را اولین شهر دارای سازمان تأمین اجتماعی در راستای انسان دوستی معرفی نمود و اظهار داشت: این اثر فاخر معرف اعتقادات، فرهنگ و رشادت های مردمی است که معتقد به یک دین مبین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی همواره سفیر صلح بوده است

ایران اسلامی همواره سفیر صلح بوده است