مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-24اقتصادي

عقب ماندگی شهر بوشهر جبران شود/ لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهر بوشهر دچار عقب ماندگی شده و پروژه های نیمه تمامی باقی مانده که باید این عقب ماندگی جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش سه شنبه شب در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کمبود زمین در شهر اظهار داشت: انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی نگاه ویژه ای به مرکز استان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود اراضی نظامی که در شهر بوشهر آزاد می شود با طرح به شهر ملحق شود و مجدداً مشکلاتی که مدیریت شهری در شهرک نیایش با آن گریبانگیر است نشویم.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: امروز ترافیک به یک معضل مهم در شهر بوشهر تبدیل شده است و باید برای رفع این معضل تدابیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک مرکز شهر و خیابان سنگی ایجاد پارکینگ طبقاتی در این دو نقطه ضروری است و انتظار داریم با یک تعامل با نیروگاه و حفظ حق و حقوق آنها زمین متعلق به آنها که کاربری فضای سبز دارد برای احداث پارکینگ به شهرداری واگذار شود.

نیک روش مشکلات بافت تاریخی، فاضلاب شهر و ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات جنوبی را از دیگر مشکلات عمده شهر بوشهر برشمرد که نیازمند نگاه ویژه به آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی شهر بوشهر جبران شود/ لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام

عقب ماندگی شهر بوشهر جبران شود/ لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام