مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-24اقتصادي

سازمان اوقاف از زنان سرپرست خانوار برای توسعه اقتصادی حمایت می کند+ فیلم


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در شرایط فعلی نیازمند کار جبهه ای هستیم و باید ظرفیت همه دستگاه ها را پای کار بیاوریم تا منجر به هم افزایی و کار بهتر شود.

- معممی مقدم در ادامه افزود: برای انجام هر کار مهمی نیازمند سه مولفه شناخت محیط، فراهم آوردن تشکیلات و انجام عمل و عکس العمل است که خاکریز اول ما در مسآئل اقتصادی شناسایی محیطی است.

  وی تاکید کرد: 40درصد رشد اقتصادی کشور بهره وری است و حال که تحریم های اقتصادی صادرات ما را با مشکل روبرو کرده باید نسبت به بهره وری از سرمایه ناب موجود اقدام علمی و دارای سند چشم انداز داشته باشیم بنابراین بهره وری به عنوان یکی از کلیدی ترین مولفه های در حوزه نجات اقتصاد کشور است.

  مدیرکل امور اجتماعی اوقاف در بخش دیگری از سخنانش  گفت: سازمان اوقاف 400طرح سرمایه گذاری را شناسایی و به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال کرده که با اجرایی شدن آنها مردم می توانند بیش از گذشته از سرمایه های اوقاف بهره مند شوند چرا که رویکرد ما در سازمان اوقاف ایفای مسئولیت اجتماعی و عمومی کردن خدمات است.

  وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دایره انقلاب را وسیع تعریف کنیم و تجربه نیز نشان داده هرکجا امور کشور به مردم واگذار شده پیروزی به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف از زنان سرپرست خانوار برای توسعه اقتصادی حمایت می کند+ فیلم

سازمان اوقاف از زنان سرپرست خانوار برای توسعه اقتصادی حمایت می کند+ فیلم