مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:252021-11-24اقتصادي

اقدام جهادی برای بررسی و رفع موانع واحدهای تولیدی صنعتی در آذربایجان شرقی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از اقدام جهادی برای بررسی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی،صنعتی در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از اقدام جهادی برای بررسی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی،صنعتی در استان خبر داد.

حسین فتحی در نشست بررسی مشکلات و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی که در محل اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد، مشکلات شرکت مس مزرعه، مخابرات استان مجتمع نیروگاهی تبریز، صوفیان و بناب بررسی و تصمیمات راهبردی در خصوص اصلاح ساختار منابع انسانی با حضور اعضای کمیته مدیریت بر واکنشهای کارگری استان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در نخستین بخش از این نشست تخصصی که با حضور فرماندار شهرستان اهر و مدیر عامل مجتمع مس مزرعه و نماینده کارگران این شرکت بر گزار شد، مسائل و مشکلات این مجتمع معدنی مطرح و بر اساس گزارشات اولیه و اقدامات کارشناسی بعمل آمده پیرامون اصلاح ساختار منابع انسانی و مشکلات صنفی کارگری تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی برای بررسی و رفع موانع واحدهای تولیدی صنعتی در آذربایجان شرقی

اقدام جهادی برای بررسی و رفع موانع واحدهای تولیدی صنعتی در آذربایجان شرقی