مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:002021-11-24اجتماعي

رویکرد تربیتی و پژوهشی در آموزش دانش آموزان باید تقویت شود


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش در حوزه های پژوهش و تربیت مانند حوزه آموزش پیش برود، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش در حوزه های پژوهش و تربیت مانند حوزه آموزش پیش برود، قطعا در تربیت نسل در تراز انقلاب موفق خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مجتبی باستان گفت: آموزش، تربیت و پژوهش سه عنصر اساسی برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین است که به هر یک از این سه مقوله در عرصه تعلیم و تربیت باید به طور مساوی توجه شود وی با انتقاد از تسلط آموزش حافظه محور در دستگاه تعلیم و تربیت و مدارس تصریح کرد: باید به دنبال ترویج آموزش مهارت محور با رویکرد پژوهشی در آموزش و پرورش باشیم.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور بر توزیع عادلانه اعتبارات پژوهشی، پرورشی و آموزشی در آموزش و پرورش تاکید کردو گفت: رویکرد تربیتی و پژوهشی در آموزش دانش آموزان باید تقویت شود.

باستان اظهار کرد: معتقدیم آموزش و پرورش باید یک قرارگاه باشد که وزیر آموزش و پرورش دبیر این قرارگاه باشد و همه دستگاه های مختلف برای پیشبرد اهداف این قرارگاه همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد تربیتی و پژوهشی در آموزش دانش آموزان باید تقویت شود

رویکرد تربیتی و پژوهشی در آموزش دانش آموزان باید تقویت شود