مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 21:002021-11-23فرهنگي

تکلیف ناشران با سامانه پست چیست؟


طی روزهای گذشته موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در پیامی به ناشران از دسترس خارج شدن سامانه پست کتاب خبر داده بود و حالا در پیامکی به آن ها گفته این سامانه مطابق با شرایط قرارداد جدید در دسترس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید برای همه مان پیش آمده باشد که وسیله ای را به صورت اینترنتی خریده باشیم و هزینه ارسالش گاه بیشتر از هزینه خود وسیله باشد؛ در این صورت یا عطای خرید را به لقایش می بخشیم و یا اگر نیاز مبرم داشته باشیم با بی اعتمادی هزینه را پرداخت می کنیم.

کتاب از جمله کالاهایی است که هزینه پست بالایی دارد.

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از موسسات وابسته معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شرکت ملی پست ایران سامانه پست کتاب را از اسفند 1398 به منظور ارائه خدمات پستی ارزان به ناشران و کتابفروشان و فعالان حوزه نشر کتاب راه اندازی کردند که با استقبال خوبی از سوی ناشران همراه بود.

اما همزمان با هفته کتاب و آغاز طرح های فصلی و نمایشگاه مجازی استانی کتاب، که استفاده ناشران از این سامانه بیشتر خواهد بود، موسسه خانه کتاب و ادبیات در پیامکی به ناشران نوشت: به اطلاع می رساند، به دلیل عدم تمدید قرارداد و درخواست افزایش نرخ توسط شرکت ملی پست، سامانه پست کتاب تا حصول توافق با شرکت مذکور از دسترس خارج خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف ناشران با سامانه پست چیست؟

تکلیف ناشران با سامانه پست چیست؟