مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-23سياسي

ظرفیت هنر می تواند جامعه را به سمت آرمانها حرکت دهد


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات کشور گفت: هنر ظرفیتی دارد که می تواند جامعه را به سمت آرمانها حرکت داده و تاثیری که هنر می تواند داشته باشد، - ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی شامگاه سه شنبه در نشست با جمعی از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک خبر خوب، یک فیلم کوتاه خوب، یک تصویر و عکس ماندگار و خوب، و یا یک اثر ماندگار سینمایی می تواند یک حرکت اساسی بوده و یک مسیر را باز می کند.

وی بیان داشت: این هنر گاهی در یک شعر تجلی پیدا می کند و به گفته رهبر معظم انقلاب، یک شعر گاهی به اندازه ساعت ها سخنرانی اثر دارد.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه گاهی یک سبک ماندگار است و گاهی یک سبک زمزمه زبان جوانان و نوجوانان ماست، گفت: باید زمزمه هایی تولید کرد که همه جوانان ما این زمزمه ها را بشنوند و تکرار کنند.

وی افزود: فراتر از این گاهی در عرصه های مختلف تبلیغی اجتماعی، این فضا تبلور دارد و به عنوان مثال می توان از فضای هنر برای تقویت وحدت در کشور استفاده کرد.

حجت الاسلام عزت زمانی اظهار داشت: مساله وحدت یک مسئله کلیدی و راهبردی در کشور است و وحدت یک تاکتیک یا اتفاق مقطعی نیست و تمدن اسلامی جز با وحدت محقق نمی شود.

وی با بیان اینکه وحدت یک کار پایه ای و کلیدی است، گفت: ما سال ها داریم درباره وحدت حرف می زنیم و اما گاهی یک کار هنری مفهوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هنر می تواند جامعه را به سمت آرمانها حرکت دهد

ظرفیت هنر می تواند جامعه را به سمت آرمانها حرکت دهد