مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 17:402021-11-23بين الملل

برای رسیدن به توافق خوب و فوری آماده و جدی هستیم، اما به رفتار آمریکا بی اعتمادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه سوییس امروز سه شنبه در گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات دوجانبه، - وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای سوییسی گفت: برای رسیدن به توافق خوب و فوری آماده و جدی هستیم، اما به رفتار آمریکا بی اعتمادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه سوییس امروز سه شنبه در گفت وگویی تلفنی درباره موضوعات دوجانبه، مذاکرات وین و برخی موضوعات منطقه ای از جمله اوضاع افغانستان و یمن به گفتگو پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی با یادآوری جایگاه مهم سوییس در اروپا، گفت که روابط دوجانبه در مسیری درست قرار دارد و سفر اخیر رییس پارلمان سوییس به تهران نقطه عطفی در روابط پارلمانی دو کشور بوده است.

گفتنی است رییس پارلمان سوییس در سفری که به تهران داشت با امیرعبداللهیان نیز دیدار کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به تلاش برای رفع برخی مشکلات بر سر گسترش فعالیت شرکت های سوییسی در ایران، بر لزوم گسترش روابط دو کشور در حوزه های مختلف از جمله علمی، آموزشی، کشاورزی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و بانکی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به توافق خوب و فوری آماده و جدی هستیم، اما به رفتار آمریکا بی اعتمادیم

برای رسیدن به توافق خوب و فوری آماده و جدی هستیم، اما به رفتار آمریکا بی اعتمادیم