مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-23بين الملل

صنعاء: محاصره یمن توسط آمریکا، جنایت جنگی است


رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت که محاصره این کشور توسط آمریکا، جنایت جنگی است که به زندگی بیش از 25 میلیون یمنی آسیب رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی است که به زندگی بیش از 25 میلیون یمنی آسیب رسانده است.

وی تأکید کرد، کشورهای ائتلاف متجاوز و در صدر آن آمریکا، در برهه های گذشته تلاش کردند که فعالیت فرستاده پیشین سازمان ملل را با شکست مواجه کنند و در پی تکرار همین مسئله در خصوص فرستاده جدید هستند.

این مقام یمنی از سازمان ملل خواست که به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به ویژه آمریکا اعمال فشار کند تا محاصره یمن را لغو کنند و اجازه دهند فرآورده های نفتی وارد بندرگاه الحدیده شود.

وزارت امور خارجه یمن شامگاه دوشنبه تاکید کرد که هیاهوی ساختگی و ادعای دروغین آمریکا مبنی بر تلاش برای دستیابی به صلح در یمن، صرفا تلاش مذبوحانه ای برای فریب افکار عمومی آمریکا و کشورهای دیگر است.

این نهاد یمنی با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که بیانیه ها و مواضع شماری از مقامات آمریکایی بر اساس استانداردهای دوگانه است، زیرا وانمود می کنند که خواستار توقف جنگ در یمن و پایان دادن به رنج مردم این کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: محاصره یمن توسط آمریکا، جنایت جنگی است

صنعاء: محاصره یمن توسط آمریکا، جنایت جنگی است