مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-23سياسي

انتظار مردم از مدیران بومی بیشتر است/ بلاتکلیفی برج های دوقلو آزار دهنده است


برخی پروژه های نیمه تمام استان از جمله برج های دوقلو آزار دهنده هستند، جرثقیل میدان کیو تا کی به این صورت در آسمان باشد و مردم آن را به این وضعیت ببینند که برای مردم ناراحت کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار معاون عمرانی استانداری لرستان مسئولیت ها را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: مدیران و مسئولین شأنی غیر از خدمت به مردم ندارند؛ البته مدیرانی که بومی استان هستند مردم انتظار بیشتری در خدمت رسانی از سوی آنها دارند.

وی با اشاره به سند توسعه پیشران توسعه استان جهت پیگیری امور، اظهارداشت: در این سند کلیه مسائل بر زمین مانده استان دیده شد است، این سند به استان ابلاغ شده است اما بنا بود پایان آبان سال 99 در استان رونمایی شود که به دلیل ندارند، گفت:  شهرهای استان و مرکز استان ورودی خوبی ندارند در همین راستا مردم انتظار دارند با یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و کلان بدانند چه افق هایی در بخش عمرانی، محرومیت زدایی، صنعت، کشاورزی و دامپروری به چه افقی نایل می شوند.

وی تصریح کرد: در استان لرستان یک میلیون و 500 هزار راس دام وجود دارد و 300 هزار گوسفند در استان ذبح می شود اما به دلیل تعطیلی کارخانه چرم و پوست، پوست این دام ها به خارج استان فرستاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم از مدیران بومی بیشتر است/ بلاتکلیفی برج های دوقلو آزار دهنده است

انتظار مردم از مدیران بومی بیشتر است/ بلاتکلیفی برج های دوقلو آزار دهنده است