مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-23حوادث

آذربایجان غربی/ بازداشت دزد حرفه ای نیسان آبی در میاندوآب


متهم در بازجویی و تحقیقات فنی به ارتکاب بیش از 35 فقره سرقت خودرو در بازارهای دواب شهرستان های میاندوآب، مهاباد، بوکان، ملکان و بناب معترف شد.

- متهم در بازجویی و تحقیقات فنی به ارتکاب بیش از 35 فقره سرقت خودرو در بازارهای دواب شهرستان های میاندوآب، مهاباد، بوکان، ملکان و بناب معترف شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان یک سارق حرفه ای که اقدام به سرقت خودروهای وانت نیسان می کرد دستگیر شد.

جهانگیر مسعودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع سرقت چند خودرو وانت نیسان از بازارهای دواب سطح حوزه استحفاظی این شهرستان ، مراتب به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با پیگیری های لازم در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان با اشراف اطلاعاتی صورت پذیرفته در نهایت با تلاش شبانه روزی در یکی از بازارهای هفتگی دواب، این سارق در حین سرقت خودرو دستگیر شد.

وی با بیان اینکه با دستور قضایی جهت تحقیقات و بازجویی لازم در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، اضافه کرد: متهم در بازجویی و تحقیقات فنی به ارتکاب بیش از 35 فقره سرقت خودرو در بازارهای دواب شهرستان های میاندوآب، مهاباد، بوکان، ملکان و بناب معترف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی/ بازداشت دزد حرفه ای نیسان آبی در میاندوآب

آذربایجان غربی/ بازداشت دزد حرفه ای نیسان آبی در میاندوآب