مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:152021-11-23حوادث

زن و شوهر قاتل با دو فقره قتل در یاسوج به دار مجازات آویخته شدند


یاسوج_دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اعدام زن و شوهر قاتل در زندان مرکزی یاسوج خبر داد.

- ، سید علی ملک حسینی افزود: 27 آذرماه سال 1397، فرد جوانی که از ناحیه گلو مجروح بود به مأمورین نیروی انتظامی مراجعه نموده و فرد جوانی را که حین فرار بود به عنوان ضارب معرفی کرد.

وی ابراز داشت: با راهنمایی فرد مجروح، مأموران به تعقیب فرد ضارب پرداخته و به فاصله کمی موفق به دستگیری آن فرد با هویت معلوم می شوند و متعاقب آن معلوم می گردد که همسر نامبرده همدست وی بوده که این فرد نیز به همراه همسرش دستگیر شدند.

ملک حسینی گفت: در انجام تحقیقات اولیه توسط بازپرس و پلیس آگاهی این زوج جوان به ارتکاب 2 فقره قتل اعتراف نمودند و با توجه به شکایت اولیا دم دو مقتول، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات رسیدگی، قضات دادگاه حکم مبنی بر محکومیت هر دو متهم به اتهام شرکت در قتل عمدی را صادر نموده که متعاقباً با اعلام فرجام خواهی متهمین و تأیید این حکم در دیوان عالی کشور و در نهایت با تقاضای اولیا دم این زوج در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.

دادستان مرکز استان افزود: قابل ذکر است که هرچند یکی از متهمین ادعاهایی را در خصوص ارتباط نامتعارف بین همسر خود با دو مقتول را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر قاتل با دو فقره قتل در یاسوج به دار مجازات آویخته شدند

زن و شوهر قاتل با دو فقره قتل در یاسوج به دار مجازات آویخته شدند