مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:002021-11-23اقتصادي

برخورد قاطع با عوامل ورود مواد فاسد و قاچاق به گیلان


استاندار گیلان، ایجاد اختلال در بازار با ورود کالاهای قاچاق را خیانت به مردم و تولیدکنندگان دانست و بر لزوم برخورد قاطع با عوامل ورود مواد فاسد و قاچاق به استان تاکید کرد.

- اسدالله عباسی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان، اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز یکی از معضلات کشورمان است که منجر به ایجاد اختلال در فعالیت های اقتصادی، تجاری و بازرگانی و ورود زیان های جبران ناپذیری به تولیدکنندگان می شود.

وی حرکت منسجم دستگاه ها برای حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از قانون شکنی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بررسی امور و رسیدگی به پرونده ها باید در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان به نامگذاری سال های اخیر به عناوین اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و با بیان اینکه معضلات کشور اقتصادمحور است، خاطرنشان کرد: حفظ اموال مردم در انبارها به عنوان امانت و تسریع در تعیین تکلیف آنها، یک وظیفه است.

عباسی، بر لزوم اجرای دقیق قانون توسط گمرک، اموال تملیکی، تعزیرات و محاکم قضایی نسبت به کالاهای قاچاق و نیز رسیدگی به کالاهای فاسدشدنی، مواد اولیه تولید و نیز اقلام اساسی مورد نیاز جامعه تاکید و اضافه کرد: با عوامل ورود مواد فاسد و قاچاق باید برخورد قانونی صورت گرفته و در جهت بازدارندگی عمومی، اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با عوامل ورود مواد فاسد و قاچاق به گیلان

برخورد قاطع با عوامل ورود مواد فاسد و قاچاق به گیلان