مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 14:552021-11-23ورزشي

گیلان میزبان لیگ بدمینتون بانوان کشور


دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان در شهرستان رشت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در دو گروه الف و ب برگزار می شود که در گروه ب، با حضور چهار تیم و به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان روزهای چهارم و پنجم آذر این رقابت ها در سالن تخصصی هیات بدمینتون استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت پیگیری می شود.

  در گروه ب تیم های نماینده گیلان، جوانان استارز تهران، آذرخش رباط کریم و صنایع غذایی منحصر گلستان در دو روز به رقابت با یک دیگر می پردازند.

  گفتنی است دور برگشت این مسابقات در اواخر آذر ماه در استان گلستان برگزار می شود.

  برنامه مسابقات به شرح زیر می باشد:  در روز پنجشنبه چهار آذر نماینده گیلان و صنایع غذایی منحصر گلستان و جوانان استارز تهران و آذرخش رباط کریم از ساعت 9 صبح به مصاف هم می روند و از ساعت 15 نماینده گیلان و آذرخش رباط کریم و جوانان استارز تهران با صنایع غذایی منحصر گلستان به رقابت با یک دیگر می پردازند.

  همچنین در روز دوم این مسابقات از ساعت 9 صبح جمعه پنجم آذر نماینده گیلان و جوانان استارز تهران به مصاف هم می روند و تیم آذرخش رباط کریم با صنایع غذایی منحصر گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان میزبان لیگ بدمینتون بانوان کشور

گیلان میزبان لیگ بدمینتون بانوان کشور