مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-23سياسي

ارتباط صنعت و دانشگاه در البرز به شکل جدی تری دنبال خواهد شد


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: با توجه به تصمیماتی که در ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گرفته شد، نگاه بر این است که در برنامه ریزی های جدید موضوع ارتباط دانشگاه ها با صنعت و جامعه به شکل جدی تری مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: با توجه به تصمیماتی که در ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گرفته شد، نگاه بر این است که در برنامه ریزی های جدید موضوع ارتباط دانشگاه ها با صنعت و جامعه به شکل جدی تری مورد توجه قرار بگیرد.

احمد رضا فیروزی در حاشیه نشست هم اندیشی ارتباط صنعت و دانشگاه که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: درهمین راستا چهار کارگروه تعریف شد که ذیل ستاد هفته پژوهش و فناوری بتوانند فعالیت کنند که مسئولیت این کارگروه ها با توجه به سابقه، به جهاد دانشگاهی سپرده شده است.

فیروزی افزود: کارگروه ارتباط با صنعت امروز با حضور نمایندگان دانشگاه ها و دستگاه ها و مراکز پژوهشی و صنایع شکل گرفته تا با آسیب شناسی از حوزه مسائل مربوط به تعامل بین دانشگاه ها، صنایع و بازار به یک راهکار برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت و رسالت های جهاد دانشگاهی تلاش می شود در حوزه های آموزشی پژوهشی، تجاری سازی و فرهنگی خلایی را که بین دانشگاه و صنعت و جامعه وجود دارد را از بین ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط صنعت و دانشگاه در البرز به شکل جدی تری دنبال خواهد شد

ارتباط صنعت و دانشگاه در البرز به شکل جدی تری دنبال خواهد شد