مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:202021-11-23سياسي

مدیر منطقه آزاد اینچه برون تا پایان آذرماه انتخاب می شود


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از انتخاب مدیر منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون تا پایان آذرماه خبرداد و گفت: تلاش می کنیم مدیری توانمند و زبده انتخاب شود.

- ، با بیان این که منطقه آزاد اینچه برون دارای ظرفیت های بکر است، اظهار کرد: رونق این منطقه می تواند تحول خوبی در بخش اقتصاد، اشتغال و تجارت استان ایجاد کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر لزوم انتخاب مدیری قوی باسابقه کار در منطقه آزاد، اضافه کرد: ظرفیت بکر منطقه آزاد و شرایط جغرافیای استان برای ارتباط با کشورهای اوراسیا، آسیای میانه از طریق ترکمنستان چشم انداز خوبی برای آینده استان ترسیم می کند.

به گفته سنگدوینی، درصورت عدم انتخاب مدیری کارآمد این ظرفیت در استان مانند سایر پروژه های اقتصادی از دست خواهد رفت بنابراین باید حواس مجمع نمایندگان، استاندار، وزیر اقتصاد و مسئول منطقه آزاد به این موضوع جمع باشد.

وی انتخاب مدیر منطقه آزاد اینجه برون را با نظر مجمع نمایندگان، استاندار، رییس منطقه آزاد کشور و وزیر اقتصاد اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه در استان فردی که تجربه مدیریت در منطقه آزاد را داشته باشد، نداریم؛ انتخاب مدیر منطقه اینچه برون را به مدیران فرا استانی واگذار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر منطقه آزاد اینچه برون تا پایان آذرماه انتخاب می شود

مدیر منطقه آزاد اینچه برون تا پایان آذرماه انتخاب می شود