مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:202021-11-23پزشكي

اختصاص 60 میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی


معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبلغ 60 میلیارد تومان به مناسبت بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین همایش کتابداران و اطلاع رسانان سلامت در حالی برگزار شد که معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبلغ 60 میلیارد تومان به مناسبت بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی جهت استفاده در سه حیطه رسیدگی به فضای فیزیکی و منابع کتابخانه های الکترونیکی و فیزیکی، تحقیقات دانشجویی، تامین مواد اولیه آزمایشگاه های تحقیقاتی و آموزشی اختصاص داد.

پنجمین همایش کتابداران و اطلاع رسانان سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و مقام کتابدار توسط مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر فرید نجفی در پنجمین همایش کتابداران و اطلاع رسانان سلامت، گفت: با توجه به این که ایپدمی کووید-19 همچنان یکی از عوامل تعیین کننده در بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی و تدوام آن است، بهترین فرصت است تا جهت تجهیز فضای فیزیکی برای حضور دانشجویان و اساتید با حفظ فاصله اجتماعی و تامین منابع الکترونیکی و فیزیکی کتاب برای کتابخانه ها انجام شود.

او ضمن قدردانی از کتابداران حوزه سلامت که با وجدان کاری و همت شان چراغ کتابخانه های سلامت را روشن نگاه داشتند، گفت: در سطح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60 میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی

اختصاص 60 میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی