مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-23بين الملل

نشانه های انتفاضه سوم در فلسطین اشغالی در حال افزایش است


پس از تشدید عملیات های استشهادی در کرانه باختری و قدس اشغالی، برخی تحلیلگران بر این باورند که نشانه های وقوع انتفاضه سوم در فلسطین اشغالی رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تل آویو اخیرا میزان هشدارهای خود درباره احتمال انجام عملیات استشهادی در قدس و کرانه باختری اشغالی را افزایش داده؛ مسئله ای که باعث شده است محافل عبری تأکید کنند کرانه باختری و قدس اشغالی به یکی از عرصه های اصلی تهدید تبدیل شده است.

پایگاه خبری شبکه فادی ابوشیخدم را از اعضای خود در قدس اشغالی معرفی کرد و در واکنش به این عملیات گفت که این عملیات در چارچوب پاسخ طبیعی به جنایات رو به افزایش در قدس اشغالی انجام شده است و بر تداوم خیزش ملت فلسطین علیه اشغالگر صهیونیستی و ناتوانی اشغالگر در خاموش کردن این انقلاب تأکید دارد.

در ادامه گزارش المیادین آمده است: عملیات فرسایشی، اشغالگران را خسته می کند به نحوی که قادر به تحمل آن نیستند و در رویارویی های متفاوت خود سعی بر جلوگیری از آن دارند.

بنابراین دشمن تلاش می کند از شیوه خنثی سازی و انهدام گروه های مسلح استفاده کند البته پیش از آنکه این گروه ها موفق به انجام این عملیات های نظامی شوند زیرا [تل آویو] می داند موفقیت یک عملیات به اجرای عملیات های دیگری خواهد انجامید که این به معنای افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های انتفاضه سوم در فلسطین اشغالی در حال افزایش است

نشانه های انتفاضه سوم در فلسطین اشغالی در حال افزایش است