مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-23فرهنگي

نامه های وزیراقتصاد یونان به دخترش/تجربه خواندن رمان خانواده تیبو


در برنامه دوم و سوم آذر ماه هفته دهم چراغ مطالعه، معصومه توکلی از تجربه خواندن رمان «خانواده تیبو» می گوید و کتاب «حرف هایی با دخترم درباره ی اقتصاد» مورد بررسی قرار می گیرد.

- ، در اولین شب از هفته دهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه دوم آذر ماه پخش می شود ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، احسان زیورعالم درباره نقد ادبی سخن می گوید.

در بخش فارسی وار، حسینعلی قبادی، رییس سابق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی درباره ظرفیت های زبان فارسی سخن می گوید و در بخش تجربه خواندن هم معصومه توکلی تجربه خواندن رمان چهار جلدی خانواده تیبو نوشته روژه مارتن دوگار را با بینندگان برنامه چراغ مطالعه به اشتراک می گذارد.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه سوم آذر ماه پخش می شود کتاب حرف هایی با دخترم درباره ی اقتصاد نوشته یانیس واروفاکیس مورد نقد وبررسی قرار می گیرد.

یانیس واروفاکیس، وزیر سابق اقتصاد یونان در این کتاب با استفاده از زبانی واضح و مثال هایی مشخص، نامه هایی به دختر جوانش می نویسد تا در مورد اقتصاد به او توضیح دهد و بگوید اقتصاد چگونه عمل می کند، از کجا آمده و چگونه در خدمت منافع برخی و در صدد تضعیف برخی دیگر برمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه های وزیراقتصاد یونان به دخترش/تجربه خواندن رمان خانواده تیبو

نامه های وزیراقتصاد یونان به دخترش/تجربه خواندن رمان خانواده تیبو