مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-23اجتماعي

تشکیل پرونده قضایی در رابطه با ترک فعل نیروگاه حرارتی تبریز


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: در رابطه با ترک فعل نیروگاه حرارتی تبریز پرونده قضایی تشکیل شده و پیگیر هستیم و اگر لازم باشد نسبت به مسایل دیگر ورود خواهیم کرد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو در نشست بررسی مشکلات پیرامون آلودگی شدید هوای تبریز ناشی از استفاده از سوخت مازوت توسط نیروگاه حرارتی تبریز اظهار داشت: در خصوص فعالیت نیروگاه مشکلات جدی برای حقوق عامه و مسائل زیست محیطی متصور می شود که امروز به عینه شاهد این مسائل هستیم.

وی افزود: طبق مصوبات باید اقداماتی برای کاهش آلایندگی انجام می شد اما بر اساس رصدهای انجام شده اقدامات لازم در نیروگاه های حرارتی تبریز و بناب انجام نشده است.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به تذکرات مکرر برای حل مشکلات آلایندگی، قطع نظر از اینکه موضوع توسط شرکت گاز استان و شرکت برق استان باید پیگیری و از حق استان دفاع و سهمیه استان محقق می گردید، در رابطه با ترک فعل نیروگاه حرارتی تبریز پرونده قضایی تشکیل شده و پیگیر هستیم و اگر لازم باشد نسبت به مسائل دیگر ورود خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به اعلام کارشناسان بخشی از موارد آلودگی نیروگاه حرارتی ارتباطی با استفاده از سوخت مازوت نداشته و نشان دهنده بی توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی در رابطه با ترک فعل نیروگاه حرارتی تبریز

تشکیل پرونده قضایی در رابطه با ترک فعل نیروگاه حرارتی تبریز