مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-23اقتصادي

بازدید فرماندار گالیکش از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


فرماندار گالیکش از کارگاه تخصصی سوزن دوزی بلوچ در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در روستای املاک از توابع این شهرستان بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار گالیکش از کارگاه تخصصی سوزن دوزی بلوچ در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در روستای املاک از توابع این شهرستان بازدید کرد.

احمد تجری مفرد در حاشیه این بازدید گفت: باید خلق محصولات جدید با ایده یابی و ایده پردازی که منجر به خلق محصول بازار محور شود، در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: با توجه به تاریخچه هنر و موقعیت جغرافیایی مطلوب شهرستان گالیکش، داشتن آینده روشن برای آن در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک نمایشگاه دائمی برای محصولات تولیدی اقوام مختلف این شهرستان احداث خواهد شد که با قرار دادن غرفه به اقوام به فروش محصولات آنها کمک می شود.

مهدی خطیر نامنی_مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان نیز در خصوص این طرح گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تمام استان های کشور با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها و با مجری گری جهاد دانشگاهی در حال انجام کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار گالیکش از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

بازدید فرماندار گالیکش از روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی