مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-23اقتصادي

نسخه نویسی الکترونیک به تکامل تدریجی نیاز دارد


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک به تکامل تدریجی نیاز دارد، گفت: روش هایی که به صورت سنتی انجام می شد باید فرآیندها اصلاح وسپس الکترونیک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رضایی در خصوص ساز و کار نحوه اجرای نسخه نویسی الکترونیک در کشور بیان کرد: ما در مرحله گذار از روش سنتی به روش الکترونیکی هستیم.

در ابتدا برای اجرای این برنامه زیر ساخت هایی لازم بود از جمله اینکه امکان شناسایی بیمه شدگان سازمان بدون نیاز به دفترچه های کاغذی در تمام مراکز ارائه دهنده خدمت امکان پذیر باشد که خوشبختانه این اقدام در سال گذشته انجام شد و ما توانستیم دفترچه های کاغذی بیمه شدگان سازمان را حذف کنیم.

وی ادامه داد: گام دوم برای ثبت استاندارد داده های پزشکی برنامه نسخه نویسی الکترونیک بود که در قالب نظام الکترونیک سلامت در دستور کار قرار گرفت به طوری که از سال گذشته تاکنون میانگین حدود 65 تا 70 درصد نسخ تولید شده در سطح کشور مربوط به بیمه شدگان بیمه سلامت به صورت الکترونیک صادر می شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: البته درصد پراکندگی اجرای نسخه نویسی الکترونیک در برخی استان ها پیشرفت 90 درصدی و در برخی استان ها نیز پیشرفت کمتری داشته است به طوری که مشکل عمده ما در کلانشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نویسی الکترونیک به تکامل تدریجی نیاز دارد

نسخه نویسی الکترونیک به تکامل تدریجی نیاز دارد