مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-23سياسي

احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود/ حمایت از رسانه های مطالبه گر


رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به حمایت از رسانه های مطالبه گر گفت: احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود.

- ، عباس محمدیان ظهر سه شنبه در همایش رسانه مطالبه گر در بوشهر به تفاوت های انتقاد و مخالفت اشاره کرد و اظهار داشت: باید به دنبال جذب منتقدین باشیم و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید قواعد و اصول مطالبه گری را به خوبی بیاموزیم، تصریح کرد: در مطالبه گری باید به اصل خیرخواهی توجه شود و اخلاق و احترام در دستور کار باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه مطالبه گری باید بر اساس آرمان خواهی انجام شود افزود: خروجی فعالیت های مطالبه گری باید یک نقشه راه مناسب باشد.

وی یکی از آسیب های بزرگ در شور را جریان تحریف دانست و ادامه داد: به منظور تقویت رسانه مطالبه گر در جبهه انقلاب باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و این موضوع یکی از اولویت های بسیج رسانه است.

محمدیان با تاکید بر تشویق رسانه ها و خبرنگارانی که در حوزه مقابله با فساد فعالیت دارند اضافه کرد: خبرنگارانی که در حوزه عدالت و برای رفع مشکلات مردم تلاش دارند نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه صنفی رسانه ها رقم خواهد خورد گفت: مسکن خبرنگاران پیگیری و دنبال می شود و انتظار داریم به توجه به بنیه ضعیف خبرنگاران، تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود/ حمایت از رسانه های مطالبه گر

احداث مسکن برای خبرنگاران تسهیل شود/ حمایت از رسانه های مطالبه گر