مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-23سياسي

لزوم حمایت رسانه های آذربایجان غربی از کالای ایرانی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر حمایت از تولید کالای با کیفیت ایرانی تاکید کرد و گفت:صداوسیما و رسانه ها باید در معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت در جامعه فعال تر عمل کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان،اظهار داشت:رعایت قانون و عمل به آن یکی از اساسی ترین وظیفه مردم و مسئولان است و در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز توجه به مواد قانونی ضروری است.

  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر فعال شدن کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ها، گفت: در این کمیسیون باید به زمینه ها و فرصت های ایجاد اشتغال در مناطق مرزی توجه ویژه شود.

مصطفوی با اشاره به روند پلاک گذاری ادوات کشاورزی در استان، افزود: این امر از طریق سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد و لازم است روند پلاک گذاری این ادوات در استان سرعت یابد.

  وی با بیان وظیفه رسانه ملی و رسانه ها در معرفی کالاهای ایرانی و حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر ایرانی است و امیدواریم با افزایش تولید کالاهای با کیفیت ایرانی در حوزه های مختلف و اقبال بیشتر مردم به خرید این کالاها ورود کالای قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت رسانه های آذربایجان غربی از کالای ایرانی

لزوم حمایت رسانه های آذربایجان غربی از کالای ایرانی