مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-23اجتماعي

امدادرسانی تیم های امداد و نجات 4 شهرستان در مناطق آبگرفته شوشتر


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تلاش تیم های امداد و نجات و اعزام تیم های هلال احمر شهرستان های معین به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان آبگرفتگی شوشتر خبر داد.

- علی پهلوان در جمع خبرنگاران با اشاره به به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در دو روز گذشته در مناطق آبگرفته شوشتر اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر تاکنون به حدود 180 خانوار متاثر از آبگرفتگی امدادرسانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی معابر شهری و برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، افزود: شهرک علم الهدی، شهرک اندیشه، منطقه بهشت رضا، دره سوزنگر، دره نوح، روستای پیردالو، بعضی از مناطق مرکز شهر و شاه نجف از جمله نقاطی هستند که امدادرسانی در این مناطق انجام شده است و این روند ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی، علاوه بر تیم های جمعیت هلال احمر شوشتر، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لالی، اندیمشک، گتوند و اهواز نیز از روز گذشته در منطقه حضور یافته و با تلاش بی وقفه در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان از بارش شدید باران و آبگرفتگی در برخی مناطق شهرستان شوشتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی تیم های امداد و نجات 4 شهرستان در مناطق آبگرفته شوشتر

امدادرسانی تیم های امداد و نجات 4 شهرستان در مناطق آبگرفته شوشتر