مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-23سياسي

دستگاه های زیادی برای ساماندهی متکدیان وظیفه دارند


عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه طبق قانون،جمع آوری متکدیان به عهده شهرداری است گفت: دستگاه های زیادی هم برای ساماندهی افرادی متکدی وظیفه دارند.

- ، معصومه آمره در حاشیه بازدید از مرکز غربالگری شهر قم اظهار داشت: طبق آخرین مصوبه شورای عالی اداری کشور که در خصوص ساماندهی متکدیان ابلاغ شده است، دو وظیفه بر عهده شهرداری بوده که شامل جمع آوری کارتن خواب ها و متکدیان از سطح شهر و آماده کردن مکانی مناسب در اختیار دیگر ارگان ها است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی اداری در سال 1378 حدود 11 دستگاه مختلف در حوزه ساماندهی متکدیان به عنوان مسئول معرفی شده است افزود: ازجمله این دستگاه ها می توان به کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، نیروی انتظامی، دادگستری استان ها، اداره کار و امور اجتماعی، شهرداری، استانداری، فرمانداری، وزارت کشور و صداوسیما اشاره کرد؛ هریک از این دستگاه ها وظایفی در خصوص ساماندهی متکدیان دارند که به نظر می رسد این وظایف بنا به دلایلی روی زمین مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: طبق قانون جمع آوری افراد به عهده شهرداری است، اما درمان آن ها با دانشکده علوم پزشکی، اشتغال با اداره کار، ارائه مشاوره بر عهده بهزیستی و ارائه آموزش و مدرک بر عهده اداره کل فنی و حرفه ای و دیگر اقدامات بر عهده دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های زیادی برای ساماندهی متکدیان وظیفه دارند

دستگاه های زیادی برای ساماندهی متکدیان وظیفه دارند