مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-23سياسي

سپاه خراسان شمالی از 200 طرح فناورانه حمایت کرد


در راستای حمایت از مخترعان بسیجی، بیش از 200 طرح فناورانه مورد حمایت قرار گرفته و حدود 20 طرح نیز به مرحله تجاری سازی رسیده است.

- ، هادی محمدزاده پیش از ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های معاونت علمی سپاه حمایت از مبتکران و مخترعان بسیجی است، اظهار داشت: در این راستا بیش از 200 طرح فناورانه مورد حمایت و حدود 20 طرح نیز به مرحله تجاری سازی رسیده است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: یکی دیگر از مأموریت های مجموعه علمی و پژوهشی تولید محتوا، گفتمان سازی و ترویج علم و فناور است که بیش از 15 رویداد فناورانه در مجموعه ساختار بسیج علمی و پژوهشی در استان، نواحی و سازمان های قشری برگزار شده است.

وی افزود: تقویت بنیه علمی بسیجیان و توانمندسازی علمی و تخصصی آنان با برگزاری بیش از 200 کلاس تقویتی و کارگاه آموزشی در حوزه های کشاورزی، کسب و کار و مشاغل خانگی بوده است.

محمدزاده گفت: از اقداماتی که برای جشنواره جهادگران صورت گرفته می توان به فعال سازی دبیرخانه ستاد جشنواره، برگزاری سلسله جلسات قرارگاه علمی با حضور سازمان های اقشاری و معاونت پژوهشی دانشگاه ها و برگزاری پیش رویدادهای جشنواره در هشت شهرستان، افتتاح چهار مرکز رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه خراسان شمالی از 200 طرح فناورانه حمایت کرد

سپاه خراسان شمالی از 200 طرح فناورانه حمایت کرد