مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-23سياسي

عدم مرمت حمام تاریخی شیخ الاسلام کرمان می تواند به یک تهدید تبدیل شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در مرمت بناهای تاریخی دارای مالکیت دولتی گفت: اگر در مرمت حمام تاریخی شیخ الاسلام شهر کرمان تسریع نشود می تواند به جای فرصت به یک تهدید برای صنعت گردشگری این شهر تبدیل شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در مرمت بناهای تاریخی دارای مالکیت دولتی گفت: اگر در مرمت حمام تاریخی شیخ الاسلام شهر کرمان تسریع نشود می تواند به جای فرصت به یک تهدید برای صنعت گردشگری این شهر تبدیل شود.

فریدون فعالی در دیدار با شهردار جدید کرمان با بیان اینکه قدمت حمام شیخ الاسلام کرمان به دوره قارجاریه باز می گردد، اظهار کرد : این حمام در مجاورت مسجد تاریخی امام خمینی (ره) کرمان واقع شده و جزو بناهای تاریخی موقوفه استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر حمام شیخ الاسلام کرمان در اختیار اداره کل اوقاف استان قرار دارد، افزود: از ارگان های دولتی مالک بناهای تاریخی انتظار می رود در مورد مرمت و احیای این قبیل بناها با هدف بهره برداری مجدد اقدام کنند.

فعالی با تاکید بر ظرفیت های بی نظیر شهر کرمان در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: خوشبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مرمت حمام تاریخی شیخ الاسلام کرمان می تواند به یک تهدید تبدیل شود

عدم مرمت حمام تاریخی شیخ الاسلام کرمان می تواند به یک تهدید تبدیل شود