مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-23سياسي

سومین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد قم گفت: سومین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر موعود یاوری» در چهار بخش ادبی، - ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد قم گفت: سومین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر موعود یاوری در چهار بخش ادبی، هنری، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می شود.

علی حسینی معاون فرهنگی این واحد طی گفت وگویی اظهار کرد: موعود باوری به معنای اعتقاد به یک نجات بخش است که در آخرالزمان برای نجات و رهایی انسان ها و برقراری صلح و عدالت ظهور خواهد کرد؛ منجی موعود در ادیان و مکاتب مختلف با آیین ها و فرهنگ های کاملاً متفاوت، به اَشکال و صور گوناگون و متنوعی مطرح شده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما مسلمانان، زمینه سازی و گسترش فرهنگ مهدویت و جلوگیری از زمینه های تأخیر در ظهور آن حضرت است؛ باید از تمام ظرفیت های موجود در جامعه استفاده کرد تا انتظار به معنای واقعی کلمه شکل بگیرد.

حسینی بیان کرد: برگزاری جشنواره هنری و فرهنگی و ایده پردازی با حضور اقشار مختلف می تواند رونقی دوباره در میان اهل ادب، هنر و علم در باب تولید آثارایجاد کند از طرفی بانک آثار در این حوزه را غنی تر می کند و از طرفی ایده پردازی در حوزه ترویج مهدویت و معارف مهدوی خلاء جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت برگزار می شود

سومین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت برگزار می شود