مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-23سياسي

زیبایی های نماز را باید در جامعه تبیین کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وظیفه ما این است که فرهنگ نماز را در بین عموم مردم نهادینه کرده و زیبایی نماز را باید با قدرت و فهم در جامعه نشان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی ظهر سه شنبه در اولین جشنواره استانی نماز در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: نماز در وهله اول تکریم خداست و از اینکه خدا به بنده اجازه داده در محضرش به سخن بایستد، بزرگترین نعمت برای زندگی دنیوی است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا (س) در مورد نماز تصریح کرد: نماز صحبت کردن بنده با خدا و خواندن قرآن صحبت کردن مستقیم خداوند با بندگان است و بر همین اساس ائمه اطهار بیشترین تاکید را بر اقامه نماز و قرائت قرآن داشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری دعوت مردم و عموم جامعه به نماز را از وظایف اصلی جامعه روحانیت اعلام کرد و گفت: تمام عالم در برابر قدرت خدا ذره ای کوچک و ناچیز است اما هنگامی که انسان در نماز می ایستد خدای متعال با پذیرفتن این ذرات، روح انسان را تعالی داده و در محضر خود می پذیرد.

عاملی تاکید امامان و معصومان را به برپایی نماز یادآور شد و افزود: نماز ایستادن در مقابل ذات لایتناهی خداوند است و اگر در نماز رکوع و سجود ما غیر اختیاری بوده و همه برای خداوند و تسبیح آفریدگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی های نماز را باید در جامعه تبیین کنیم

زیبایی های نماز را باید در جامعه تبیین کنیم