مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-23پزشكي

جناحی نیستم/هزینه پرسنلی 90 درصد اعتبارات را می بلعد


رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه، فردی جناحی و اهل جناحی بازی نیست، دانشگاه را محل شور و مشورت و فکر دانست و از همه اهل فکر برای همراهی در مدیریت بهتر این مجموعه درخواست همراهی کرد.

- سید وحید حسینی سه شنبه دوم آذر در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه خداوند به ما نعمات زیادی داده که از جمله نعمت خدمت در این دوران و نظام از نعمت های خدا و عبادت است، گفت: به ویژه کار در حوزه درمان و بهداشت عبادت مضاعف محسوب می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تامین نشدن نیازهای مالی، منجر به خروج برخی از اساتید تمام وقت از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شده است، این مسئله را منجر به آسیب دیدن حوزه آموزش دانست و از همه اعضای هیئت علمی این دانشگاه درخواست کرد که توان خود را در هر بخش برای یاری مجموعه مدیریت حوزه درمان و سلامت، به کار گیرند.

حسینی با بیان اینکه 90 درصد اعتبار صرف هزینه پرسنلی می شود، خاطرنشان کرد: اولویت درمان از معیشت مهم تر است و تلاش می کنیم از نمایندگان و مسئولان کمک بگیریم از بودجه های غیررسمی اما قانونی مشکلات را حل کنیم.

او از همه کارکنان و اعضای هیئت علمی درخواست کرد که دانشگاه را خانه خودشان بدانند و گفت: اهل جناح بازی نیستم خط قرمزم نظام اسلامی و تبعیت عملی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناحی نیستم/هزینه پرسنلی 90 درصد اعتبارات را می بلعد

جناحی نیستم/هزینه پرسنلی 90 درصد اعتبارات را می بلعد