مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-23سياسي

کشتارگاه شرق مازندران در نکا احداث می شود


شهردار نکا از واگذاری احداث کشتارگاه شرق مازندران به نکا خبر داد و گفت: زمینی به مساحت 2 هزار هکتار متر مربع در شهرک صنعتی در کنار مجتمع شهید گراییلی با زیرساخت به این منظور در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، موسی خلیلی پیش از ظهر امروز در نشست به شهردار نکا و اعضای شورای اسلامی شهر نکا با هدف بررسی مشکلات شهری و رفع موانع با اشاره به مطالبه شهروندان در راستای احداث کشتارگاه در شهرستان نکا اظهار کرد: موضوع کشتارگاه شرق مازندران سالیان سال است که مطرح شده و به دلیل عدم عمل به تعهدات شهرداری های دیگر شرق مازندران همچنان بلاتکلیف است.

وی گفت: همزمان با کمپوست که به احداث آن به شهرداری بهشهر واگذار شد؛ احداث کشتارگاه شرق مازندران هم به نکا واگذار شد اما شهرداری های شرق استان به تعهدات خود در این رابطه عمل نکردند و اکنون زمینی به مساحت 2 هزار هکتار متر مربع در شهرک صنعتی در کنار مجتمع شهید گراییلی با زیرساخت اولیه معطل کشتارگاه است.

شهردار نکا افزود: برای ساخت کشتارگاه شرق مازندران در همان دوره هزینه اولیه انجام شد؛ اما در اواسط راه با ابطال مجوز کشتارگاه مواجه شدیم که در حال حاضر با مشکلات عدیده ای در این بخش مواجه هستیم و با وجود اینکه گوشت بهداشتی از کشتارگاه جویبار به بازار عرضه می شود اما نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه شرق مازندران در نکا احداث می شود

کشتارگاه شرق مازندران در نکا احداث می شود