مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-23ورزشي

5 هیات ورزشی بی رییس در کرمانشاه!


طبق دستورالعمل مربوط به هیات های ورزشی، پس از پایان دوره ریاست هر فرد در یک هیات ورزشی می توان تا زمان برگزاری انتخابات برای آن سرپرست انتخاب کرد و اداره هر هیات با سرپرست هم تنها می تواند برای دو دوره – هر دوره به مدت سه ماه – باشد، - اما در کرمانشاه این شرایط برای تعدادی از هیات های ورزشی بگونه دیگری است.

درحال حاضر پنج هیات ورزشی در کرمانشاه مدتهاست که با سرپرست اداره می شوند و هرچند مدت اداره آنها با دو دوره سرپرستی هم به اتمام رسیده، اما انتخاباتشان برگزار نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات نجات غریق یکی از این هیات است که آخرین انتخابات آن پاییز سال 1398 برگزار و شادی قیاسی به عنوان رییس این هیات انتخاب شد، اما حدود یکسال بعد یعنی بهمن سال 1399، قیاسی به عنوان نایب رییس فدراسیون نجات غریق منصوب و همین باعث شد تا از ریاست هیات استان کناره گیری کند.

طی مدت 10 ماه گذشته، برای این هیات ورزشی دو سرپرست انتخاب شده و پس از دوره سه ماهه مجتبی زاهدی، حدود 10 روز پیش علیرضا صیدی به عنوان سرپرست جدید این هیات انتخاب شد.

جمعا می توان گفت که این هیات ورزشی در طول مدت 10 ماه گذشته تنها به مدت سه ماه سرپرست داشته و اینکه در هفت ماه دیگر چگونه اداره شده، جای سوال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هیات ورزشی بی رییس در کرمانشاه!

5 هیات ورزشی بی رییس در کرمانشاه!