مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-23اقتصادي

اعلام نظر کمیته علمی ستاد کرونا درباره بازگشایی ها تا فردا


دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19، ضمن هشدار نسبت به پیک ششم کرونا در کشور، گفت: نظر کمیته علمی درباره بازگشایی ها به ستاد ملی کرونا اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواجه بودند.

اگرچه میزان واکسیناسیون آن ها شاید از نظر درصدی، نسبت به ما خیلی بالاتر و از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین نسبت به ما بیشتر بود، اما نکته ای که وجود داشت، این بود که آن ها بحث واکسیناسیون زیر 18 سال را به طور جدی مورد پیگیری قرار نداده بودند و یکی از عواملی که باعث ایجاد این پیک ها بود، در حقیقت افراد زیر 18 سال، یعنی افراد جوان و کودکان بودند.

وی افزود: دومین نکته، بازگشایی های بسیار بی محابایی بود که در مدارس، دانشگاه ها، مجامع و رستوران ها و… انجام شده بود و همین موضوع منجر به ایجاد پیک بیماری در این کشورها شد.

دبیر کمیته علمی مقابله با کرونا در کشور تاکید کرد: به همین دلیل توصیه کمیته علمی این است که درباره بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مجامع با توجه به اینکه شیوع روند کرونا در کشورمان نزولی شده، حتماً دقت شود و بازبینی مجدد شود.

زیرا با توجه به اینکه افراد زیر 18 سال ما هنوز به طور کامل واکسینه نشدند و بچه های زیر 12 سال ما که در برخی کشورها مانند چین (سه سال به بالا) و آمریکا (بالای 5 سال) واکسیناسیون شان را شروع کردند، اما ما هنوز پروتکل را در این سنین ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر کمیته علمی ستاد کرونا درباره بازگشایی ها تا فردا

اعلام نظر کمیته علمی ستاد کرونا درباره بازگشایی ها تا فردا