مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-23سياسي

میزبانی از 4 میلیون افغانستانی شاهدی بر توجه ایران به حقوق انسانهاست


رییس جمهور با تاکید بر توسعه روابط تجاری ایران و هلند گفت: خواستار تقویت همکاری در حوزه فناوری بخصوص مسائل زیست محیطی و آب شد.

- رییس جمهور با تاکید بر توسعه روابط تجاری ایران و هلند گفت: خواستار تقویت همکاری در حوزه فناوری بخصوص مسائل زیست محیطی و آب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در دیدار با فرانسیسکوس یوهان ماریا مولن سفیر جدید پادشاهی هلند در تهران ضمن تأکید بر توسعه روابط دو جانبه، گفت: بین ایران و هلند در زمینه تجاری، اقتصادی و فرهنگی روابط دیرینه و تاریخی وجود دارد.

رییس جمهور تأکید کرد: کشورهای ریشه داری مانند هلند باید مستقل باشند و نگاه های جریان سلطه نباید آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

رییسی با اشاره به وجود صدها مسجد در کشور هلند، احترام به حقوق مسلمانان را موجب تقویت فرهنگ و تمدن در اروپا دانست.

رییس جمهور ضمن استقبال از اعلام امادگی هلند برای همکاری های تجاری و سرمایه گذاری، خواستار تقویت همکاری در حوزه فناوری بخصوص مسائل زیست محیطی و آب شد.

رییس جمهور اظهار داشت: امروز نظام سلطه حقوق بشر را دستاویزی برای فشار به کشورهای در حال توسعه قرار داده است در حالیکه ما مبتنی بر آموزه های دینی و انقلابی، خود را موظف می دانیم به حقوق انسان ها احترام بگذاریم و مثال آن میزبانی از 4 میلیون افغان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از 4 میلیون افغانستانی شاهدی بر توجه ایران به حقوق انسانهاست

میزبانی از 4 میلیون افغانستانی شاهدی بر توجه ایران به حقوق انسانهاست