مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-23اقتصادي

فراهم شدن زیرساخت شهر هوشمند با سرمایه گذاری 475 میلیارد تومان در ایلام


زیرساخت شهر هوشمند و پروژه های مرتبط با سرمایه گذاری 475 میلیارد تومان در شهر ایلام فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز خالق منصوری ضمن امضای قرارداد مشارکت با شرکت های وب به منظور احداث و بهره برداری از تونل ارتباط شهری ایلام گفت: مشارکت در احداث و بهره برداری از تونل ارتباطی فیبر نوری به روش BOLT یعنی (ساخت، بهره برداری، اجاره و انتقال) با سرمایه گذاری، مطالعه، طراحی، اجرا، بهره برداری، تعمیر، نگهداری، بازاریابی و فروش به عهده شرکت های وب به عنوان سرمایه گذار است.

وی با بیان اینکه زیرساخت شهر هوشمند و پروژه های مرتبط با سرمایه گذاری 475 میلیارد تومان است افزود: این اقدام در بازده زمانی 15 ساله اجرا خواهد شد.

سرپرست شهرداری ایلام گفت: در فاز اول این طرح 40 درصد خانوارهای شهری و در فازهای بعدی تمامی مسیرهای شهری تحت پوشش فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری هیچگونه هزینه مالی در سرمایه گذاری برای این پروژه ندارد؛ شبکه اختصاصی فیبر نوری برای شهرداری به طول 30 کیلومتر اجرایی می شود و با احداث مابقی (600 کیلومتر شبکه) تمامی شهر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

لزوم اجرای فیبر نوری سید ایمان میری مدیرعامل های وب نیز در این نشست گفت: شرکت های وب با نگاه ویژه مجموعه شهرداری ایلام اجرای این پروژه مهم را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زیرساخت شهر هوشمند با سرمایه گذاری 475 میلیارد تومان در ایلام

فراهم شدن زیرساخت شهر هوشمند با سرمایه گذاری 475 میلیارد تومان در ایلام