مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-23سياسي

صیانت از عدم آلودگی آب های زیرزمینی همدان در دستور کار قرار گیرد


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: صیانت از عدم آلودگی آب های زیرزمینی همدان در دستور کار قرار گیرد.

- ، عباس نجفی در جلسه پیشگیری از حفر غیرمجاز چاه ضمن تأکید به موضوع بحران آب و کمبود آن و چالش های پیش آمده در برخی از استان ها و لزوم اتخاذ تدابیر امنیتی مناسب در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، عنوان کرد: مردم شریف استان حق دارند از موهبات الهی همچون منابع آبی استفاده بهینه نمایند و مدیران باید در این راستا هر اقدامی که ضرورت دارد انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از نکات مورد اهمیت، حفظ و صیانت از عدم آلودگی آب های زیرزمینی است متولیان امر باید نظارت ویژه ای بر جلوگیری از آلوده شدن آب ها داشته باشند و اگر در مسیر رودخانه یا رودی آلودگی وجود دارد که ممکن باعث تسری به آب ها و منابع زیرزمینی شود باید پاکسازی شود زیرا حفظ سلامت مردم قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

وی با بیان این موضوع ابراز کرد: متولیان امر آنطور که باید بر مباحث فرهنگی این حوزه کار نکرده اند برای نمونه یکی از مشکلات ما عدم اطلاع رسانی صحیح مقررات پس از اعطای مجوز پروانه بهره برداری به افراد می باشد، متأسفانه فرد متصور است که مالک مطلق منابع آبی است این در حالیست که اولویت با آب شرب برای عموم مردم است و این موضوع به درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از عدم آلودگی آب های زیرزمینی همدان در دستور کار قرار گیرد

صیانت از عدم آلودگی آب های زیرزمینی همدان در دستور کار قرار گیرد